Finanční ředitel/ka
Náplň práce
- Nastavení procesů finančního oddělení, včetně procesů řízení a kontroly rozpočtů
- Plánování, řízení a kontrola rozpočtů, cash flow a nákladů firmy i jednotlivých stavebních projektů
- Příprava finančních analýz, reportů a výkazů pro vedení firmy
- Organizace a řízení činností ve finanční a mzdové účtárně, rozdělení a kontrola práce
- Vedení menšího týmu finančních a mzdových účetních
- Vyhledávání možností optimalizace a snižování nákladů a jejich implementace
- Řešení složitých účetních případů a odpovědnost za správnost účetní závěrky
- Zajištění souladu s legislativními požadavky a příprava na finanční audity
- Spolupráce s auditory, daňovými poradci, bankami a institucemi státní správy
- Odpovědnost za přípravu roční účetní závěrky a za správně sestavené přiznání k DPH
- Dohled nad závěrkovými pracemi a nad zpracováním mezd
Pracoviště
Hrotovice u Třebíče
Nástup
Ihned/dle dohody
Požadujeme
- VŠ vzdělání v oblasti financí, ekonomie nebo účetnictví (případně SŠ + relevantní praxe a zkušenosti)
- Min. 5 let praxe na obdobné pozici
- Zkušenosti s vedením týmu a schopnost strategického plánování.
- Výborné analytické schopnosti a orientaci v účetních a daňových standardech
- Znalost práce s finančními systémy a pokročilé dovednosti v MS Excel
- Komunikační a organizační schopnosti, týmový přístup
Nabízíme
- Nově vytvořenou pracovní pozici s velkou mírou samostatnosti
- Zázemí silné a stabilní rodinné společnosti
- Dobré finanční ohodnocení
- Osobní automobil i k soukromému užívání
- Rozvoj odborných dovedností a znalostí formou školení
- Možnost přizpůsobit si začátek i konec pracovní doby
- Program zaměstnaneckých benefitů (finanční prémie, stravné, program péče o zdraví, atd.)
- Možnost příležitostné práce z domu
Kontakt
Životopis zašlete na adresu vstav@atlantic.cz nebo volejte na telefonní číslo +420 725 754 463. Vybraní uchazeči budou pozvání k osobnímu pohovoru.